Ruilen en Retourneren
30-Dagen Tevredenheidsgarantie
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten! Daarom bieden wij een 30-dagen garantie aan. Mocht er iets mis zijn met je bestelling, dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Wat valt onder de garantie?
✔️ Defecte of beschadigde producten bij aankomst
✔️ Producten die niet werken zoals beloofd
✔️ Ontbrekende onderdelen
Wat valt niet onder de garantie?
❌ Producten die beschadigd zijn door verkeerd gebruik
❌ Normale slijtage of cosmetische schade
❌ Producten die al zijn gebruikt en daarna worden geretourneerd zonder reden
Hoe werkt het?
Stap 1: Neem contact met ons op binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling.
Stap 2: Stuur een foto/video van het probleem naar ons supportteam.
Stap 3: Wij bieden een snelle oplossing:
• Een gratis vervangend product óf
• Store credit voor een volgende aankoop óf
• (In sommige gevallen) een gedeeltelijke terugbetaling
Wil je je volledige aankoopbedrag terug? Volg dan deze stappen:
Stap 1: Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.
Stap 2: Stuur je bestelling op en stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.
Stap 3: Zodra u alles heeft ingevuld en het pakket heeft verzonden, verzoeken wij u vriendelijk een bericht te sturen naar infozazall@gmail.com met daarin de Track & Trace-code en uw ordernummer. Dit helpt ons om uw zending correct te verwerken en misverstanden te voorkomen.
Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening. Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.